wat een reis, net de bus... - Reisverslag uit Nový Bor, Tsjechische Republiek van Joke Dalderup - WaarBenJij.nu wat een reis, net de bus... - Reisverslag uit Nový Bor, Tsjechische Republiek van Joke Dalderup - WaarBenJij.nu

wat een reis, net de bus...

Door: jokedalderup

Blijf op de hoogte en volg Joke

30 Januari 2011 | Tsjechische Republiek, Nový Bor

Zo, ik ben er, in Novz Bor. Zit hierop een kamertje voor drie mensen in mijn eentje. Drie bedden, een tv met twee CZ zenders, een PC met internet en Tsjechisch toetsenbord maar zonder fotoupload...en een labtop met fotoupload mogelijheden maar die werkt niet op deze wireless ... moet ik morgen naar kijken. Dus geen fotoos van de heenreis voorlopig.
Ik ga eerst slapen en morgen verder kijken waar ik eigenlijk beland ben. Het enige dat ik nu weet is dat de BILLA om de hoek is, het vak met de koekjes erg heel erg klein is en er overal 5 cm aangestampte sneeuw ligt. Verder is er wel een keuken maar geen blikopener, toch wel essentieel als je wilt koken in een land met maar heeeeeeeel weinig groentes.
Om 6 uur op, om 7 uur op school.... bij meester Pavel Tille, die geen engels spreekt... het zal mij benieuwen. Tot zover is de y (ja dat is dat toetsenbord...)zak met bitterkoekjes nog niet aangesproken. Tot morgen.

  • 30 Januari 2011 - 21:51

    Eva:

    Ha die Joke,
    Je bent een ster!!!!Lekker in je eentje in drie bedden ipv met z'n drieën in één bed. Geniet er van, ook van het alleen zijn......Heel veel liefs,
    Eva

  • 31 Januari 2011 - 06:33

    Heuy Mam!:

    Echt kei leuk, moet je een keer voor de lol een sneeuwbal naar iemand gooien, als je wat sneeuw kunt lospeuteren! :D

    Onderaan staat btw en reclame vakje, en er staat dat ik jou voordelig kan bezoeken! :)

  • 31 Januari 2011 - 12:37

    Van A Tot Zet Ann :

    Yeah man very exciting hoop dat je veel meemaakt daarom ben je daar toch! Kissiesz en 3 bedden tjonge dan kun je ook nog gasten uitnodigen! Alleen om op te zitten dan he. Veeel PLezier

  • 31 Januari 2011 - 12:45

    Trix:

    Halo Lieve Jokie,
    Het ziet er spannend uit op het bureau, tafel, grond.... Je zult daar goed met handen en voeten leren "spreken". Gesprekken zijn nooit langdradig !!!!!
    Gisteren via vrienden een glazen griffel gekregen ( kwam uit een inboedel van een gestorven vriendin) en bleek van mijn achterneef Hans van Bentem te zijn en kwam uit de glasblazerij Ajeto Tsjechie !!!!!
    Geniet van deze ervaring om zo in je eentje in den vreemde te zijn, soms heel leuk en misschien ook soms "wil ik dit wel "
    Kus, Trix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke

Actief sinds 27 Jan. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 9216

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 21 April 2015

suddenly naar Sunderland (verenigd koninkrijk)

02 Maart 2012 - 10 Maart 2012

novy bor ... here we are again

30 Januari 2011 - 06 Februari 2011

Glassweek Novy Bor

Landen bezocht: