wat te doen op donderdag.... - Reisverslag uit Nový Bor, Tsjechische Republiek van Joke Dalderup - WaarBenJij.nu wat te doen op donderdag.... - Reisverslag uit Nový Bor, Tsjechische Republiek van Joke Dalderup - WaarBenJij.nu

wat te doen op donderdag....

Door: jokedalderup

Blijf op de hoogte en volg Joke

02 Februari 2011 | Tsjechische Republiek, Nový Bor

Ja ja, ik krijg er geen genoeg van..op donderdag ga ik na school nog naar een commerciele glasblazerij om daar nog een paar uurtjes te freewheelen. Ben dan pas tegen 22.00 "thuis". Er zal dan niet veelverslag meer uit mijn vingers rollen denk ik..
Ik ben op de ajeto glasworks
zie: www.ajetoglass.com. Eerst uit eten in het bijbehorende restaurant. En dan ... het wordt saai: blazen.
En dan is het alweer vrijdag....maar dat is nog ver weg...

• 02 Februari 2011 - 22:47

A.......nnnmmmmm:

Ajeto glas fabrieken Lindava, ligt het dorp van vmalé in de buurt van de stad van Nový Bor. luxe en exclusieve glas producten van deze glas metalurgical planten kunnen worden gezien in galeries over de hele wereld. Ook is een aantal státnických en Royal heren huizen en de woningen van beroemdheden gedecoreerd met glas juwelen van glaskunstenaars.

De unieke stijl van ontwikkeling en internationale reputatie hebben glas fabriek in de vínku van de wereldberoemde ontwerpers, Petr Novotný en Boek Šípek, die samen met glas technologem Liborem Fafalou stond voor de geboorte van de Ajeto glas metalurgical planten. Exclusieve kunst, zijn echter niet alleen geproduceerd het contract volgens deze ontwerpers, maar ook volgens de voorstellen van de andere kunstenaars en ontwerpers niet alleen uit de Tsjechische Republiek.

Het werk van de glas meesters, elk horloge voor jezelf wanneer iets in de glas fabriek in Lindav of in glas Ajeto restaurant in nieuwe boor. Alleen het vtéto restaurant kunt u genieten van enkele van de geboorte van de fragiele staat van het getuigenis van het juweel van de beste Tsjechische glasblazers. Een dergelijke unieke en onvergetelijke weergave kunt de Crystal wand, waarachter deze levendig beeld continu plaats vindt.

Kandidaten odekorativní glas of glas juwelen vervaardigd in samenwerking sodvní designer Libnou Rochovou si is een aangewezen gift in de Ajeto Gallery in nieuwe boor.

WOUW klinkt indrukwekkend Veeeeeeel PLezier!!En kissiesz!!

• 03 Februari 2011 - 08:20

Ann:

He gaaff ook al die fotootjes! Zorg je dat je zelf er ook neog ergens op komt!! Doen He..Kissiesz

• 04 Februari 2011 - 12:33

Mieke:

He Ann even door de dikke vanDalen gegooid? He Spokie al die warmte klinkt best aanlokkelijk kun je niet een paar graden naar Reusel sturen (graag in huis!).
    Geniet nog een paar dagen!

• 04 Februari 2011 - 13:39

Eva:

Ha Joke ik herinner me uit Tjechië dat uit eten voor een vegetariër vooral bestaat uit vieze gebakken kaasplakken met groente uit blik. Kun je nog overeind blijven staan?
    Je komt alweer bijna terug! Zorg idd dat je nog foto's laat maken met jezelf erop!
    Voo straks: goede reis
    liefs,
    Eva

• 04 Februari 2011 - 15:19

En Toen:

was het vrijdag.. :(

• 04 Februari 2011 - 15:20

Tjitske:

die en toen kwam dus van mij, haha, had even verkeerd gelezen :P